نیکوتین شات چیست و چگونه می‌توان درصد نیکوتین ویپ را افزایش داد ؟

معضل اصلی افراد سیگاری با ویپ

وقتی افراد سیگار را ترک می‌کنند، مقابله با تجربه‌ای که نیکوتینِ سیگار در آنها به وجود می‌آورد سخت خواهد بود. افراد مختلف از دستگاه ویپ خود استفاده‌های مختلفی هم دارند؛ برخی از ویپ تنها برای تشکیل ابرهای غیرمضر استفاده می‌کنند و می‌خواهند از صدها طعم متفاوت آن لذت ببرند.

نیکوتین شات

اما برای برخی، وارد شدن نیکوتین ویپ به داخل گلو و ریه‌ها است که اولویت دارد. اگر شما جزو دسته دوم هستید، نیکوتین شات یا نیک شات (Nicotine Shot) همان ابزار ارزشمندی است که باید در اتومایزر یا کارتریج ویپ شما قرار گیرد تا تجربه منحصر به فردی از ویپینگ را برایتان به وجود آورد.

نیکوتین شات چیست؟

نیاز به نیکوتین شات از زمان منتشر شدن بخشنامه محصولات دخانی در سال 2016 ایجاد شد. این بخش‌نامه دیگر به شما اجازه نمی‌دهد تا از مخازن جویس‌های نیکوتین‌دار بیشتر از 10 میلی‌لیتری استفاده کنید. این بدان معنا است که اگر می‌خواهید جویس شما حاوی نیکوتین باشد، باید آن را در مقادیر بسیار کمی خریداری کنید که برای ویپرها بسیار گران تمام می‌شود و برای برخی دشوار است که مخزن ویپ خود را مرتبا پر کنند.

نیکوتین شات در مخزن ویپ

در همین لحظه، نیکوتین شات - ناجی ویپرها – وارد می‌شود. با نیکوتین‌شات های 10 میلی‌لیتری، ویپرها می‌توانند 50 میلی لیتر جویس خریداری کرده و آنها را با یکدیگر مخلوط کنند تا ترکیب مورد نیازشان را به دست آورند. این روشِ راحت‌تری برای ویپرها برای لذت بردن از ویپینگ است و در عین حال از قوانین تخطی نمی‌کنند و دچار مشکل نخواهند شد.

ترکیب کردن نیکوتین شات

بیشتر نیکوتین شات ها در بسته‌های 18 میلی‌گرم به فروش می‌رسند اما وقتی با جویس‌های فاقد نیکوتین مخلوط می‌شوند، رقیق شده و یک ترکیب 3 یا 6 میلی‌گرمی در هر پُک از جویس ایجاد می‌کنند. نیکوتین شات ها همچنین دارای نسبت‌های مختلف VG/PG (پروپيلين گليکول و گلیسرین گیاهی) هستند - عنصری که در جویس نیز استفاده می‌شود. پروپيلين گليکول بیشتر (PG) برای ویپ‌های قوی‌تر ایده آل است، در حالی که اگر ویپ نسبتا ضعیفی دارید باید به دنبال ترکیبات 50:50 باشید.

جدول بررسی مقدار نیکوتین در نیکوتین شات

اگر تهیه جویس 3 میلی‌گرمی مد نظر شما است، باید 10 میلی لیتر نیکوتین شات را به 50 میلی لیتر جویس اضافه کنید تا اثر مورد نظر ایجاد شود. اگر تنها کمی از ریاضیات سردر بیاورید، متوجه می‌شوید که باید نصف نیکوتین شات را به یک جویس 25 میلی‌لیتری و دو نیکوتین شات را به یک جویس 100 میلی‌لیتری اضافه کنید.

برای ایجاد جویس 6 میلی‌گرمی، یک نیکوتین شات را باید به یک مخزن 25 میلی‌لیتری اضافه کنید، همینطور دو نیکوتین شات را به یک بطری 50 میلی‌لیتری و چهار نیک شات را به یک بطری 100 میلی‌لیتری.

سخن پایانی

پس از این که نیک شات‌های مورد نظرتان را با جویس مخلوط کردید، می‌توانید از ویپینگ به اندازه دلخواه لذت ببرید و با خیال راحت به آن حس قدیمیه سیگار کشیدن دست یابید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از دنیای ویپ می‌توانید هر روز هفته، 24 ساعته شبانه‌روز به وب‌سایت دیجی ویپ سر بزنید و از مطالب خواندنی آن استفاده کنید.

چگونه نیکوتین شات را به جویس اضافه کنیم

توجه داشته باشید پس از ترکیب نیکوتین شات با جویس مورد نظر خود ، 24 ساعت به جویس زمان دهید تا کاملا با نیکوتین مخلوط شده همگن شود ، سپس میتوانید از جویس نیکوتین بالای خود لذت ببرید !